Friday 4 June 2010

小敗

考完試要放鬆一下心情ma~

最好梗係買野!!

呢次買左4件衫,我足足o係間鋪頭到轉左成個 @@

試完又試,哈哈 但係好在呢間買野唔駛睇價錢, 唔係我囂屎啊, 而係呢間野係真心平!!

我所講既就係PRIMARK!! ~英國既平價貨, D人什至覺得係CHEAPTIM~

咁佢又真係平過H&M~

不過只要你識得簡, 其實都有筍野ga~

講開又講,如果你冇聽過呢間野既話, 所以上去YAHOO拍賣睇下.

我不只一次見到有人"來佬貨"當上等貨,用英國名牌黎形容PRIMARK

D價錢MARK高幾倍!! 真係唔要得lo........

ANYWAYZ D SHARE下我買左D咩先~

呢條牛仔裙睇都知好貼身, 買果陣諗住會有玲瓏浮突既感覺 哈哈

不過自己知自己事啦 哈哈....... 百幾蚊不錯啊~


跟住當就唔少得大熱既碎花啦~ D DETAIL好好ga, 興既碎花同LACE真係好蝦人着啊!

着得唔靚就很老套了…… 搭既係上個月oZARA買既牛仔短褲, 夏天總要讓 腿透透氣啊~


連身褲可算是很笨的設計, 但係偏偏着上身又好可愛咁wo! 件有天藍色同埋紅色tim ga~

不過都係黑色穩陣Dlo 哈哈 佢好似緞面咁既物料都算特別啦~

BTW 內搭果件白色打底廿蚊到ja 淘寶都係差唔多姐~

以上就係臨番香港前既小敗, 番到香港就可以係咁買喇~ 發夢中~

No comments:

Post a Comment