Wednesday 2 June 2010

考試

今天我考完大學裡面最後的一場試.
希望真係最後一場啦~ 要RETAKE冇得畢業我會前路汒汒唔做點算好呀..... (玩手指中)
但係我唔敢講係人生裡面既最後一個試,YOU NEVER KNOW WHAT WILL HAPPEN NEXT.
雖說我真的唔打算要讀MASTER, 但係難保幾年後有朝一日我無啦啦會想讀.
又難保我無啦啦想去考公務員又要考基本法又要考體能什麼什麼的.......
雖知道我這種人最鍾意估你唔到.
況且人生裡面唔一定揸住支筆坐定定果D至叫考試,連去街市買餸格下價我都覺得仲難過數學實用題.

現在的我算是剛剛完成了一個任務, 大學的一個終結. 噢好感觸啊~
接下來兩個禮拜的日子是食玩訓........直到回家, 哈哈
今朝考完試到而家, 我睡了一覺, 不知道為什麼真有點失落感, (請不要打我)
可能是考試前做盡所有的事, 現在就閒着?!

No comments:

Post a Comment